Vilket Djurliv

Den här dagen går verkligeen segt, vill bara hem till min lummiga lilla lägenhet och fixa och dona inför flytten.
På fredag kommer Emelies E-tuna kompis Carro hit igen. Vi hade ju så jävla roligt sist hon var här så det ska bli riktigt kul att hon kommer ner igen. Då får de packa väskan och flytta in hos mig och djuren. Haha vilkert zoo jag har hemma hos mig egentligen. 2 hundar och en iller + att jag vill ha 2 svarta guldfiskar! Jag tycker det är jätte fint med aqvarium.

När jag var mindre ville jag jag jätte gärna ha ett pälsdjur. Det började med ett aqvarium blev 2 sköldpaddor, blev sedan hamstrar vilket i sin tur ledde till en kanin. Där fick jag nog och köpte mig lilla Melissa haha!



En liten bild på mig och Carro stumpan! Ses snart gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0