Onsdag

Känner mig otroligt duktig faktiskt. Blev lite upptagen igår mot ikvällen så hann inte blogga men vet ni vad jag gjorde? Jag tog fan på mig springskorna och tog med mig hundarna för en springrunda. Kände mig otroligt stolt efter det.
Visserligen orkade jag ju inte springa hela tiden, men man orkar så länge man orkar=)
Sen  hann jag med en fika med min kära vänn Johanna. Hon är så himla mysig så henne kan man sitta i timmar och fika med.

Ikväll ska jag busa med E, vi ska färga hennes hår och kanske kolla på någon bra film. Sen blire säket onyttigheter i mängder. Hoppas vi klarar stå emot och kanske gör någon god fruktsallad eller liknande. Vi hade tänkt gå ut imorgon men hon blev tvungen att jobba + att min kära Chesme är i Spanien med Anna och har det skönt.




En bild sen sist jag och Johanna var fikade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0