Måndag......igen

Gud, känner mig riktigt sleten efter helgen. Men det gör väl de flesta på en måndag. Helgen har vart perfekt, hade jätte roligt i torsdags med Emelie..Vi har så jävla roligt när vi går ut tillsammans. Sen i fredags tog jag det lugnt med en vän. Vi kikade på film och mådde allmänt dåligt., men det var roligt i alla fall=)

I lördags hade jag verkligen bestämt mig för att inte gå ut men det höll ju fram till mitten på dagen. Så gick ut med Anna och Chesme. Slutade med att anna, tråkmånsen åkte hem klockan 12 och sedan chesme vid 1. Så jag drog istället med en vän på efterfest, hamnade på världens 80-talsfest.

Trodde dagen igår skulle vara fuckt upp men den visade sig bli helt perfekt. Var ute i sandared och tog en promenad nere vid sjön bland annat. En perfekt söndag med andra ord.

Här kommer lite bilder sen tidiagre.



En torsdagskväll i borås


Shottfest med E



Updt: Ser jag inte lite ut som Egoina här;) http://Egoina.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0