En kort sammanfattning av året

Att ett år kan gå så fort, känns som jag satt här nyss och hade läxor upp till huvudet att göra, nu leker livet och så här ser det ut då....


Julen kom ju, så juldagen spenderade jag hemma i Katrineholm med Madicken och c/o

Drog till Egypten med mamma iår igen, den här gången red jag kamel=)

Hade kanonväder, så det blev många dagar i polen och snorklade även i havet, vilken fantastiskt värld det fanns under ytan...

Hann ju självklart umgås med min älskade vän Nathalie óckså.

Här ser ni en bild på mig och min då nya vän Vanna

Med henne och hennes vän Linda blev det många roliga fester=)

Åkte även till Norrköping för att hälsa på M och Sofie som flyttade dit.

Sen blev det ju självklart midsommar, då drog jag ner med tjejerna för en oförglömlig helg och det blev de kan jag lova.

Jag och Nathalie på standen, var tokvarmt i vattnet så vi badade massor=)

Nog med Psyko-brudar för detta året, fann tillbaka till mina gamla vänner..skämt och sido

Emelie från Eskilstuna kom ner med sin vän Carro, då blev det fullfart i 3 veckor.


Det blev många härliga förfester i min lilla studentlya...

Jag pch Carro hemma hos min gamla granne fredrik som flyttade till hus.

Jag och emelie inte för så länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0