Stress

Gud vilken stressad morgon, har aldrig vart med om något värre. Först vaknar jag upp en halvtimma innan jobbet och ägnar 20 minuter åt att hitta ett par byxor att ha på mig, men alla mina kläder är antingen i tvätten eller hemma hos E. Tillslut så faan jag ett par byxor som jag hade när jag var 16, liiite små kanske.
Så nu sitter jag här som en jävla luffare och känner mig inte alls som mig själv.

Vi började faktiskt småpacka igår, så 3 hela kartonger blev packade. Nu känner man verkligen att flytten är på G. Det är mycket som ska göras nu i veckan så om man skulle få sluta lite tidigare idag skulle ju inte vara helt fel.



 

På tal om 16, här är en allt för gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0