Som en björn i ide

Yes, slutar halv 3 idag så den här dagen kommer gå riktigt fort. Vaknade riktigt seg imorse, tur att man hade någon som kunde tvinga ur en ur en skön skönhetessömn. Kände mig som en björn som man väckt ur ide alldeles för tidigt.

Igår tog jag ju tag i städningen, så nu äre fint hemma, sen blev jag bjuden på mat..fan vad jag har blivit tokig i ceasar sallad. Orion här i borås är riktigt goda men bäst är nog Brasseriet.

Försöker verkligen få tag på min hyresvärld men der går verkligen inte. Det står att det är telefontid mellan 08:00-09:00. Men inte faan är det någon som svarar...Suck!

Nu äre i alla fall inte långt kvar tills jag flyttar, ska bli så jävla underbaaart!
En två äre jag ska flytta till och det som ska bli mest skönt är nog....

1. En riktig säng (har ju sovit på soffan i ett år nu)
2. TV (En stoor)
3. Balkong






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0