Sista dagen på veckan är ALLTID bäst, finns inga men..

Det är Torsdag och faan vad skönt det ska bli med 3 dagars ledighet efter det här. Igår kväll fick jag besök av en person jag träffade i helgen..en liten dejt kan man säga. Tiden bara rann iväg och jag somnade vid 4 tiden. Är sååå trött idag. Blir ändå utgång ikväll och det blir det ju med my Sis E. Det ska bli jävligt roligt att gå ut ikväll eftersom det är sista sommartorsdagen. Vet dock inte vilka som spelar på torget idag men vi sitter ju ändå bara hemma och förfestar och drar ner senare.

En annan rolig sak som jag fick se på facebook idag var att min gamla vän hemma i Katrineholm har skaffat pojkvän, han kom ut ur garderoben för några år sedan att han var bi. Men nu har han tydligen ett stadigt förhållande. Roligt!¨
Har så dålig kontakt med alla hemma i Katrinholm, vilket jag tycker är jätte tråkigt.
Men den andra September kommer i alla fall min Nath ner och då ska vi röja satan. Miss my other annoying sis!

Nu blire att sälja lite mera shit så man får gå hem någon gång=) Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0