Nej nu jävlar äre nog


När Emelie och jag hade myskväll igår köpte vi allt ovan + att vi lagade kyckling med ris och currysås. Vi fick sån ångest att vi typ inte åt någonting. Okej vi kanske moffade lite tårta och dip haha. Men nu äre nog med sånt här enligt oss. I alla fall på vardagarna enligt mig.


Nu sitter jag trött och sleten på jobbet. Vill inte alls jobba, längtar bara hem till sängen. Ikväll ska jag ta ett ryck med sängen. Ska slå ner den jäveln. Så jävla jobbigt att hon Frida som ska flytta in i min lägenhet inte vill ha den. Suck men men. Ska bli skönt att sova i en säng på golvet inatt i alla fall. Dock sov jag underbart hemma hos E inatt i hennes pappas dubbelsäng=) Såg en jätte bra film igår också, Valentines day..jag vet den är gammal men den var jätte bra, somnade dock så hann inte se klart den.

Nu måste jag väl fortsätta jobba här så man får gå hem någon gång..

Big Kiss Sancheez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0