Jätte roligt

Så allvarligt tråkigt det är med såna hära lister, tycker inte alls själv att det är roligt att läsa. Men är jätte kul för mig att svara på.




Stärntecken: Kräfta
Kommer från: Katrineholm
Bor: Borås
Stationär eller bärbar dator? Det beror på tycker jag
Din bästa egenskap: Min humor
Din sämsta egenskap: Min egenskap att överanalysera allt
Husdjur: 2 hundar (Melissa och Deisy) Och min Iller Oliver
Familj: Mamma, pappa, 4 syskon och en hög med syskonbarn
Kroppsdel du har mest nytta av: Brösten
Kroppsdel du skulle vilja ändra på: Magen tror jag, en aning plattare (beach 2015 here I come)
Kroppsdel du tycker bäst om på dig själv: Brösten (trots att de skulle behöva ett lyft de också)
Jag sover: Alldeles för mycket, och helst på soffan
Djur jag är lik:  En katt
Tror du på något? Mig själv
Gillar: Att festa med mina vänner och att mysa med någon speciell person (sen får vi inte glömma långa promenader i skogen, haha)
Ogillar: Att inte vara bäst
Favoritglass: Hallonsorbe och Lakrits
Favoritdryck: Vatten och smultronvin
Gillar du godis? Choklad
Favoritfilm: Twiligt, ratrace och Fast and furious
Min favoritlukt: Rökelse av alla dess slag
Min favoritblomma: Orkide
Bästa årstiden: Vår/Sommar
Älsklingsfärg: Rosa och rött
Vad ville du bli när du var liten? Frisör och Veterinär
Fobier? Småkryp av alla dess slag;)  Mest spindlar
Deppig eller glad? Glad så klart
Värdesätter du Ärlighet? Det är jätte viktigt
Har du varit kär på riktigt? Jag har vart jätte kär
Vilka vet mest om dig? Mitt ex tror jag faan
Saknar du någon? Mina vänner i Katrineholm (mest Natta och M)
Gillar du att laga mat? Jag inbillar mig att jag gör det men nee, jag sitter helst och kollar på
Hur många par skor har du? Över 100 i alla fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0