E gästbloggar :)

Heej Sancheez blogg, E här. Sitter hos S nu och avnjuter en öl ;) Är man rockstar så är man haha. Idag har jag varit på intervju på restaurang Eest här i Borås, det gick bra ska provjobba på måndag :D woho, sen gick jag till Sannas jobb och gick runt där och läckrade mig, sen åkte vi till bolaget och nu är det lite krök samt riva ner hennes säng.

Dagens stalker:

Jag hade precis kommit ur duschen när jag ser Erik killen med stort K ;) Springer efter honom med bara handduk och ansiktsmask och gurkorna ba ramlar ner från ögonen då jag springer ner på gatan och jagar honom efter bilen samtidigt som jag skriker "Erik, Erik vänta!!"

Det gick inte som planerat.

Det roliga är att han jobbar på samma jobb som S, så när jag är där går jag in på kontoret där han sitter och har möte med de högsta cheferna och säger ; "Erik jag måste prata med dig!!"  Det slutade med att vakterna fick släpa ut mig..

Det gick inte som planerat.


Nu sitter jag med kikare och beredd när han kommer hem efter jobbet, sitter laddad med telefonen trots att han har spärrat mitt nummer.

Fortsättning följer....






 Här är jag och Erik innan allt det tragiska hände :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0