Back on track

Ja varför inte böja blogga igen nu när hösten närmar sig sakta men säkert. Det pratades o att "El Nino" värmen var på väg men jag undrar då vart den tog vägen. Pratade med mamma och uppe i katrinholm och där och i Eskilstuna var det 27 grader varmt och sol. Här spöregnar det och är fan 10 grader ute, burr.

Sitter på jobbet för tillfället och försöker sälja el, jo det har ju hänt lite sen sist.

1. Hoppade av skolan, eller med ett finare ord..tog ett "sabbatsår"
2. Började jobba på Transcom som alla andra ungdomar i den här staden som säljare
3. Flyttar nu ut från mitt studentrum och fixar mig en större lägenhet
4. Skaffat mig en pojkvän och väntar nu barn med honom (still working on that)

Tänkte lägga upp ett litet kollage här sen under dagen så får ni se vad som har hänt under året;)

Big Kiss Sancheez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0