Äntligen hemma

Så förbannat jävla pinsamt med småbloggare som måste ljuga, hitta på sina egna "fråga mig" frågor. Och att hitta på att man har sveriges största straight-blogg när man vet att så inte är fallet. Aja bara att le och vinka. Killen är ju en riktig idiot så det var väl ingen nyhet. Sen att han fick en länkning på gossips är ju mer än bara pinsamt.
Han behandlade min vän som skit, är enligt "my point of view" Hon  som skulle ha behandlat han som skit, men men.

Fick i alla fall sluta tidígare idag, skönt det. Ringlistorna är så jävla dåliga så man kan knappt sälja något i alla fall. Tänkte att jag skulle ta tag i städningen nu, mina två hundar och min iller stökar verkligen ner. Ja ni hörde rätt..jag har köpt mig en iller... Han heter Oliver (hoppas inte min far läser det här) Han blev inte så glad när jag sa att jag funderade på att köpa en.


Japp det där är Oliver, han bits, luktar illa och bajsar som en häst hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0