Wohoo Sunday!!

Är inte söndagen den tråkigaste dagen i veckan, det tycker nog inte bara jag. Jag känner så för att jag vet att jag måste gå till skolan imorgon. Just nu sitter jag i biblioteket och håller på med ett dataämne som innebär att skissa och göra 3D modeller=) Ganska kul faktiskt.

Det var ju så här att jag tappade min mobil när vi var ute i torsdags, och en kille som pratade engelska hittade den så var nyss ute och mötte honom. Ja typiskt mig att göra så men vad ska man göra. Tur att det finns ärliga människor där ute=) Jag menar jag skulle nog aldrig ha åkt buss in till stan för att lämna tillbaka en mobil. Nej jag skulle nog ha ringt till Kina och fråga hur dom mår=) Haha men jag är ju som jag är.

Det är så skönt att sitta vid skolans dator. Är så trött på min bärbara. Saknar mitt gamla rum på Gersnäsgatan hemma i Katrineholm, då jag inget hellre ville än att flytta hem ifrån. Men det var så skönt att sitta vid den datorn, ha snabbt bredband och en mamma som lagar mat. Man uppskattar inte sånt fören man verkligen inte kan återvända till den tiden. Allt mamma ville var att jag skulle diska efter mig och städa mitt rum men ändå blev vi osams hela tiden=)

Aja, nu är man ju fri i alla fall och det finns ju så mycket annat man verkligen kan göra.
Som att ligga uppe och kolla på film hela natten, inte diska på dagar (det klarar ju dock inte jag av eftersom att jag diskar minsta lilla sked jag har använt på direkten) eller äta snabbmat varje dag.
Aja, jag hittade en bild på min kamera som jag tog en kväll när vi var ute när M var här och hälsade på. Jag hade glömt mitt legg så jag gick hem för att hämta det och då orkade jag inte gå tillbaka till dem andra så jag började städa istället=) (Ja typiskt mig)
Jag började med min garderob och och det visar sig att jag har 40 st par skor. Det är säkert ingenting mot vad andra har men det är ganska roligt att ställa upp dom så här efter varandra och se det med egna ögon haha!!



Nu måste jag fortsätta plugga men ha en trevlig Söndag, Puss upp!

BIG KISS SANCHEEZ!


Kommentarer
Postat av: Krystal

haha är du också en som samlar på skor xD

2009-09-22 @ 12:07:23
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: elin

brukar bli så när man städar garderoben, man upptäcker sånt som man annars inte tänker på!

2009-09-22 @ 22:55:15
URL: http://elinmg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0