Dags för ett inlägg kanske=)

Hejsan, nu var det ett bra tag sen och det är fkt inte så konstigt. Har tillbringat 3 intensiva veckor med Madicken och vi har haft fullt upp. Jag bodde hemma hos henne ju och sen var hon här i 1,5 vecka. Det har vart skitkul och vi har gjort mycket roligheter. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och berätta så jag struntar i de. Bilder finns från och med i dag uppe på FaceBook.

Imorgon är det sista dagen på Introduktionen och då åker alla ut till Almenäs för att leka och ha roligt men jag, Sofia och Chesme tar en roadtrip till Ullared istället. Har inte så mycket pengar att göra av med men nått kan man väl köpa i alla fall=)
Sen imorgon kväll blir det utgång och det är sista gången nu på länge. Ialla fall tills X&Y öppnar igen hahah! De har ju haft sommarstängt.

Aja nu måste jag lägga mig, Sofiastumpan kommer vid 10 och om jag känner Chesme rätt kommer hon komma och dra upp mig långt innan de. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0