SÅ JÄVLA ARG!!

Hela min kväll är totalt förstörd!!!
Jag lämnade in ett par och inte vilket par som helst, mina absolut favoritskor på omklackning och jag hann inte hämta dom igår så gick dit nu på förmiddan och det visar sig att det är stängt. Jag ville hämta dom igår men nej nej, Chesme var 100 på att dom hade öppet idag. Jag är så jävla förbannad så det finns inte! Vill bara slå sönder någonting!
Ska möta Sofia om en stund och då ska vi gå och sola. Sen är det väl bara att göra sig iordning.
Får väl ta och blåsa håret eller nått så länge!!

PUSS NER!!!


Kommentarer
Postat av: linea

haha du kanske ska ha mens snart ? ;P pms du vet... Illa!

2009-09-14 @ 18:44:15
URL: http://linkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0