Onsdag

Hej! Försöker verkligen gå upp tidigare och tidigare varje dag och det är jobbigt. Var lika dant natt, kunde verkligen inte sova. Skitjobbigt med andra ord. Får väl tvinga upp mig själv klockan 7 imorgon bitti eller nått så jag någongång ska kunna vända tillbaka på dygnet.

Idag är det Marknadsföring på schemat och det ser jag faktiskt inte fram emot. Aså tycker ju att ämnet är kul och så men inte riktigt lika kul att bara sitta och lyssna i 3 timmar. Våran lärare har en förmåga att bara prata och prata. Man hinner klappt med att anteckna.
Igår var jag förbi stadsbiblioteket för att låna "Så länge vi båda andas". Den har ju inte kommit ut i pocket än och har inte lust att köpa den i vanlig bokform när alla andra är i pocket. Är skriven på plats nr 9. Men dom har ju 10 böcker så dröjor nog mellan 2 till 4 veckor innan jag får den! Det kan jag stå ut med. Vad händer annars då, ja inte mycket. Livet går sagta som vanligt och träden börjar bli gula. Ligger fullt med fallande löv i parken där jag och Melissa brukar gå=)

Jo, dagens händelse:

Blev 700 kronor fattigare idag, då min platttång har gått sönder! Wohoo vad roligt!! Blir väl at köpa en likadan, en gama!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kikar in!

2009-09-23 @ 15:22:23
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0