Ny vecka

Själv har man precis vaknat och det känns inte allt för bra. Jag vet inte vad det är med mig. Jag är skit trött och känns som jag aldrig skulle vilja stiga upp ur sängen. Men pga av att man har en liten hund vid namn Melissa som skäller på mig är det ju bara att gå upp.

Vad har jag gjort i helgen då? Jag har läst bok, 3 boken av Twilightserien - Ljudet av ditt hjärta.
Jag är verkligen ingen bokmänniska och jag har rent ut sagt under mina år hittills hatat att läsa böcker. Men det är något med dom här böckerna och jag vet inte vad det är. Kommer nog vänta med att köpa 4 boken, kommer inte få något gjort i skolan annars.

Tittade igenom sommarens bilder igår också och hittade den här bilden från när jag, Ivan och Sofia var i djurparken i sommras=) Självklart skulle jag in bland alla små barn och klappa djuren haha.





Måste skynda mig att göra mig iordning nu, skolan väntar och har inte ätit något än. Hörs sen!

BIG KISS SANCHEEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0