Normalt=)

Hej alla glada, Tro det eller ej men det är fredagkväll!!! Och det betyder i alla fall för mig att bara ta det lugnt och vara hemma och ha det bra! Skulle leta i skafferiet vad jag hade för gott och det slutade med att göra rent och kassta massa saker och nu håller jag på och gör rent bakom micron. Fan vad skit jag har där bakom. Allt från hundgodis till hårnålar. Ska ta och storstäda men inte lägenheten bara alla skymda utrymmen=)
Sitter och kolla på idol nu men Årets idoler är i alla fall de där 2 teaterkillarna som lurade juryn i onsdags=)

Imorgon ska våran kära klasskompis Ivan ha sin födelsedagsfest så imorgon blire röj på högsta nivå + att X&Y öppnar igen. Faan vad folk det kommer vara ute. Kommer inte komma fram någon stans. Blir i alla fall att gå ut tidigt för att slippa stå i kö en timma som hände förra året. Kom dit klockan 12 och blev insläppta vid 1 tiden. Då känns det ju inte ens värt att gå in. Aja tillbaka till städningen och idol!! ha en super bra fredag alla!!!
PUSS UPP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0