Monday

Måndag och jag har haft fullt upp precis hela helgen. Började ju torsdagen med tjejerna på x&y, sen på fredagen var det marknad, kvällen blev det grand och lördagen tillbringade jag i Göteborg, och sen fest i Borås på kvällen. Så ni kan ju förstå att jag inte fått en lugn stund!

Igår gick jag till hemmakväll som har utförsäljning på filmer, 5 för hundra. Men självklart var det en som inte fungerade. Så var där idag, men kommer ta en evighet att leta igenom 4 stora lådor hehe!
Nu sitter jag i skolan och ska cadda lite. Är så trött så det finns inte. Skulle behöva lite coffein!

På fredag kommer min älskade mamma hit och det ska bli superkul. Inte bara det att hon har massa roligt hem från thailand utan också att hon kommer själv.

Nu måste jag börja mitt arbete, ska nämligen vara inne den här veckan! Ha en bra dag alla!

Kram Sancheez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0