Jag bara läser och läser och kan inte sluta

Klockan är 3 och jag sitter och har lektion. Det känns totalt onödigt att vara här eftersom vi inte gör ett skit. Läraren har rast och han tar typ en halvtimma rast och annars går han bara runt och hälper alla som har fastnat. Dumt att gå vidare och låta alla andra gå tidigare som hänger med och de som inte fattar får stanna kvar.

Inatt satt jag upp till klockan 6 imorse och läste uppföljaren till Twilight. Böckerna är så otroligt bra att jag kommer läsa ut hela serien på mindre än en vecka. Läste någonstans att New Moon skulle ha biopremiär i november. Då ska jag har bästa platserna på premiären=)

Ok, tillbaka till lektionen! PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0