Trött, aha!

Tjena, snart på väg att dra mig till skolan men tänkte bara skriva några rader först=) Hade jätte svårt att sova inatt. Gick väl och la mig runt halv 2 och vid 3 hade jag fortfarande inte somnat. Gick ner och drack lite vatten och satte på en tecknad film som jag senare somnade till. Vilket betyder att jag är väldigt trött idag.

Väntar fortfarande på att min mamma ska ringa, hon kom ju hem från Thailand i söndags och hon har inte hört av sig än. Man blir ju orolig att det har hänt någonting lixom. Aja, måste dra nu=)
Ha en bra dag=)

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

SV; visst är den! ;D snygg blogg :)

2009-09-22 @ 13:33:46
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0