Lördag och visst är det härligt

Hej på er, Lördag.. Härligt tycker jag i alla fall. Kom nyss hem från ica där jag har handlat lita mat. På menyn idag står det vitlöksmarinerad fläskfile med tzatsiki och sallad/ris. Har inte bestämt mig. Har handlat chips till ikväll så antagligen blir det sallad haha=)
Varute med tjejerna i torsdags så tänkte lägga upp lite bilder från kvällen. När man förfestar med tjejerna rinner tiden iväg. Det är inte som om man är på en stor fest eller nått då tycker jag tiden går relativt sagta. Så man känner sig ganska stressad haha!! Med andra ord man dricker kanske mer än man behöver innan krogen=) Speciellt om det är tordag och man ska köpa billiga drinkar på X&Y=)


Jag och Chesme!!


Jag finner ingen förklaring=)



Anna, Chesme, Sofie & Melissa


Nu måste jag fortsätta i köket, men ha en fantstisk lördag!!
PUSS UPP PÅ ER!

BIG KISS SANCHEEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0