Det blev lite fel;)

Gokväll=) Kom nyss hem från en lång promenix med Chesme. Ville skulle gå på en lägenhetsvisning i norrby och jag har hört att det är ett getto men fy faan säger jag bara haha. Lägenheten var i alla fall inget att ha och vi gick ner till sjön för att titta på svarta svanar. Det finns otroligt många sjöar här i Borås och det var ett jätte fint område vi gick i, men vi missuppfattade varandra när jag sa att vi skulle gå runt sjön och vi hamnade helt fel. Blev en riktigt lång promenad med andra ord. Gick förbi biografen ihop om att det gick någon bra film till kvällen men det gjorde det inte, gick istället till ica och köpte lite mat och nu ska jag bara mysa framför tv=)

Ha en bra kväll!!

BIG KISS SANCHEEZ


Kommentarer
Postat av: Kimberley Ann

SV: Okej! Tack ^^

2009-09-21 @ 20:35:39
URL: http://kimberleyann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0