Äntligen Tordag

Kom nyss från tandläkaren, hade en grop i en tand som jag inte kunde ge fan i, tungan var där och pillade hela tiden hehe! Så var jätte skönt att få igen den! Ska snart ta mig till bolaget för att köpa lite vin till kvällen! Ska ut med Sofia stumpan och Ivan. Studentpuben imorgon så vet inte hur mycket folk det blir men en jag ska i alla fall gå och köpa cosmopolitan:D
Har ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll så jag tänkte kika in på h&m en snabbis:D
Platttången är ju sönder, så sofia ska ta med sin. Imorgon är det höstmarknad här i borås, förra året hade de jätte bra erbjudanden på plattånger så ska se om jag hittar någon! Annars är det ju mycket annat roligt man kan hitta! Tur att man har gott om pengar alla fall, då jag har kvar en del sen förre månaden och nya pengar kommer imorrgon! Wooho!
Nu måste jag rusa iväg! Hörs sen! PussUpp!!!

BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0