Varför jag inte skriver längre!

SVAR: Min kamera har gått sönder och själv hatar jag bloggar utan bilder. Så varför ska jag blogga utan de eller vad man ska säga och sen tar skolan upp jätte mycket tid..hinner helt enkelt inte med bloggen!! Kanske tar upp den om ett tag, men just nu känner jag att jag behöver en paus....

Men eftersom jag ändå har loggat in och sitter här kan jag ju berätta lite om vad som händer just nu..

Mitt liv leker, jag har det underbart, trots att skolan tar upp mycket tid.
Har tenta om 2 veckor, så varje dag sitter jag och tragglar med skolarbeten..
Igår var jag ute med Chesme och Ivan, hade så j-vla roligt...

Kollar på idol, jag sitter vid msn, kollar mot soffan..där sitter ivan och räknar hur många pop-corn han får in i munnen och kallar alla i idol för bögar, samtidigt som Chesme sitter brevid och snackar skit om alla och alla på tv. Ivan blir sur på Chemse och bygger upp en vägg med kuddar mellan dom, ja det är ganska enkelt att ha det roligt just nu när man umgås som man gör...

Jag och Chesme åkte till Göteborg idag, shoppade lite, tappade mitt dyraste inköp idag, det var tråkigt!! Ett armband som tydligen inte satt fast...Aja, en otroligt bra helg men den fortsätter.....

Nu sitter jag hemma och ska ha det jätte trevligt ikväll..

Ha det underbart mina kära läsare!!

BIG KISS SANCEEZ

Kommentarer
Postat av: Tova

jag tycker att du ska börja skriva igen :)!

2009-10-11 @ 10:33:47
URL: http://wonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0