Var är min film??

Har tittat på två filmer än så länge, Beverly Hills Chihuahua som jag tyckte var grymt söt och jag som älskar disney filmer tyckte den var asbra! Ingen bra handling direkt. HUnden blir kidnappad och så hittar man den igen:D Haha men det var bra i alla fall.
Nästa film var Slumdog Millionaire:
Som jag tyckte var bra, den var seg till en början men sen blev den bättre. För er som inte sätt filmen handlar det om en kille som är med i vem vill bli miljonär och vinner 20 000 000 (rubin?) men han blir anklagad för fusk m.m.

Okej nu väntar jag ju på att min kära vän Chesme ska höra av sig så jag kan få se min älskade paul walker.
Jag är helt sold i honom och trots att alla säger att handlingen suger och att filmen var en stor besvikelse och att Paul har fått rynkor i pannan så vet jag att jag kommer älska filmen punkt slut!!!



BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0