Vad är det för dag idag?

Känner inte ni så ibland att kroppen är så obekäm ibland, Så känner ialla fall jag idag. Hur jag är sitter eller ligger så känner man att det inte är bra. Vet inte om jag har sovit konstigt inatt. Men ändå så sov jag i sängen ju.

Idag ska dom ringa från hotellet, så jag har en stor klump i magen. Haha, vet ni jag trodde det var onsdag idag, för hela dagen igår så pratade jag som om det var tisdag haha. Som när jag vaknade idag, så tänkte jag..imorgon ska dom ringa..Haha..så trög jag är., men det är ju sån jag är;)

Har i alla fall en ren och nybadad Melissa brevid mig i alla fall, en ren lägenhet. Skönt, tog tag i städning och allt i pausarna av bröllopsfixaren som gick igår.

Nu ska jag ta mig en omgång med boxningssäcken:D


Kan ni gissa vad det är jag har lagt in för bilder:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0