Finaly

Provet är ÄNTLIGEN avklarat och det känns så skönt!!
Har pluggat massor och hoppas att det gav resultat. Nu ligger jag och kollar på tv med min älskling och lagar mat. Det blir wok med bläckfisk, musslor och räkor m.m skaldjur:D

Ikväll kanske det blir poker eller Monopol eller nått, vi får se. Ska kolla på top model sen fortsätta kolla på desperate housewives=)

Jag är så nära på att gå och köpa godis. Jag känner att min kropp skriker efter sötsaker. Jag vet ju att jag kommer må grymt dåligt efterråt men jag vet inte. Jag är ju duktig med kosten och allt men ändå vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig till bara en liten påse godis....
Får ringa til min mor och få lite stöd!!



Saknar mitt blonda ibland:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0