Vilken mes man är då

Hej hopp!
Hade tandläkartid på förmiddan och skulle laga ett hål. När hon började prata om bedövning bestämde i oss för det och att jag också ville ha bedöningssalva för sprutan. När hon lägger på bedövningssalvan kännde jag hur tårarna kom och det slutade med att jag satt där och stört bölade. Jag är så spruträdd så det finns inte, vilken mes man är:P

Har vart i skolan idag också och jobbat med grupparbetet och vette faan hur det kommer gå med det alltså, men det får vi la se!!

Men vet ni vad som hände i skolan då, jo dom ringer mig från ett hotell här i borås så jag har fixat en jobbintervju på fredag:D Hoppas hoppas det går bra:D:D

Nu ska jag äta mat, var nyss ute och sprang så är såå jävla hungrig. Har äntligen hittat en jätte bra runda!!! Tar ungefär 45 minuter springa och gå 50/50 ungefär. Kör typ interall men springer lite mer än vad man egentligen ska:D hehe!! Aja måste få lite mat i magen nu. PUSSEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0