Söndagspromenaden är härlig

Hallo det är söndag och jag ska strax ut och springa med först tänke jag blogga lite.
Idag har jag suttit ute i solen och pluggat lite, men fick gå in i skolan efter ett tag. Det är ju tokhett ute, men är man svensk så är man. Klagar när det är varmt och klagar när det är kallt.=)
Idag känner jag för att ta en riktigt lång tur, och jag känner för nått nytt också. Har fkt tröttnat lite på min vanliga runda.

Iform.se har en sida där man kan lägga upp sina egna löprundor och det är jätte kul att gå in och kika vad det finns för rundor. Kolla in där om du känner för att antingen springa eller ut och vandra.

Jag shoppade ju lite i veckan, men lägger upp det sen. Chesme kommer strax, har tjatat på henne hur mycket som helst att hon ska med ut så nu jävlar ska hon med=) Ska bli roligt. Hörs sen, PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0