Shopping med Grekisk Buffé väntar=)

Hallå där, äntligen torsdag. Varför gillar jag torsdagar...därför att det är som helg för mig=) Ingen skola imorgon och det betydel långhelg. Sitter här och får mig lite haregrynsgröt med russin:P Ska tvätta nu på förmiddan sen ska jag ner och luncha med tjejerna, blir idag Grekisk buffé=) Efter det ska vi rensa stan på klänningar. Måste ju ha nått snyggt att ha på mig ikväll;)
Sen har i sagt att i vi ska börja tidigt idag för att i hinner aldrig dricka upp innan i går ut, så idag blire tidigt. På tal om tidigt. Min kära kompis Sofia skickade ett sms och väckt redan klockan 9. Jag brukar ju hur lätt som helst kunna somna om, min inte idag. Konstigt:P

Hittade nåra plagg på Gina som jag gillade. Hoppas dom finns i butiken....






 
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer
Postat av: emeliecarin

jättefina saker!

2009-05-15 @ 13:59:58
URL: http://emeliecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0