Jag fick det

Hola!

Nu läser ni en blogg vars ägare just fick ett samtal från hotellet hon sökt jobb på!! HON FICK DET, WOHOO!!

Jag är så jävla glad asså, att slippa jobba på restaurangen. Ingen mer matos lukt på kläderna;)
Ska jobba första gången den 8 juni. Passar mig perfekt, synd bara att jag kommer att missa studentveckan i katrineholm. Tog fk med kameran på stan idag för att ta lite bilder men ble massa shopping istället, måste ju fira att man fått jobb!
Här kommer i alla fall svaren till de utklippta bilderna, var dom svåra eller;) haha!! Kanske ska göra det lite klurigare nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jaha då får folk snart se en naken Sanna i korridoren då ;)

2009-05-30 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0