Fan vilken tråkig dag

Livet är inte roligt just nu. Jag är så utråkad.
Det är superfint väder ute och här sitter jag framför datorn, tjejerna jobbar och jag har ju inget jobb som jag nämt.
Orättvist ju, Borde plugga men jag kan inte koncentrera mig. Vill bara ut i solen. Om jag ändå hade en balkong så kunde jag ju sitta där och läsa. Hm ja jag skulle ju kunna ta med en filt och lägga mig i parken men då känner jag
mig så utstött. Ligger ju fullt emed folk där. Nej idag är det verkligen en tråkig dag. Me not like it!!!

Men jag får äl ta tag i tvätten så länge och försöka göra den här dagen något meningsfull.

Hörs,


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är inte säker på det men dom kommer vara köpvänliga så att säga :) inte som att gå in på chanel och köpa the real deal ;)

2009-05-12 @ 14:55:38
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Fin blogg du har!!!



_____________



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer?

Då bör du kolla på en galen video med han i min blogg! Du kommer att skratta! Kommentera gärna också och säg vad du tycker om den!





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





EmmaEriica

2009-05-12 @ 17:02:33
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:50:39
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0