DONE

Tro det eller ej men fan vad vi ägde vår redoisning idag, HAHA! Gruppen innan var ju riktigt bra dom med, en ut av tjejerna pratade engelska, TROR NI ATT JAG FATTADE ETT ORD ELLER, neeej!! Jag fattade ingenting haha. Kanske borde ta tag med min engelska någongång, haha!!

Tog en sväng förbi apoteket också där jag hämtade ut lite recept och fixade lite munskölj. Slutade med att efter att jag läst en bok om hundar att jag handlade avmaskning till Melissa också. Blev ju livrädd när jag läste om alla symtom:P

Blir ingen jogging idag tyärr, det regnar=(
Jag som hade sett fram emot att ta en runda i solen. Det fina vädret slutade ju vid lunch..

Nu ska jag äntligen ta tag i pluggandet=) C YÁ!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

heej kolla gärna in min nya blogg och skriv vad du tycker ^^ kram

2009-05-28 @ 12:44:25
URL: http://lutea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0