Det sög så hårt!!!

Tjoho!

Kom nyss hem från Arenan och det sög hårt idag. Elfsborg mötte Halmstad och när jag gick stod det 4-0 till Elfsborg. Jag fick inte stå i baren idag utan fick stå i borta-kiosken och det verkligen SÖÖÖG!! Innan pausen blev jag flyttad till en annan kille som serverade korv. Det sög ju lika hårt det!!!

Okej, nu sitter jag i alla fall här och undrar vad jag ska göra ikväll:/
Det är ju lördag så man skulle ju kunna gå ut, men grejen är den att jag var ju ute i torsdags och hade så jävla roligt så kanske ska nöja mej med de. Får väl höra runt lite vad som händer annars blir det väl bara jag och Melissa, kan ju vara skönt det också ifs.

Hörs sen kanske om jag har nått på hjärtat.
BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0