Det är härligt med lördagar

Tjohoppsan, det är lördag. Är det inte fantastiskt roligt när de är lördag. Sen kommer söndagen som är jätte tråkig och sen är det ny vecka igen, haha!! Men den här lördagen ska jag njuta av för jag ska nämligen inte göra ett skit. Tänker inte ens titta åt mina skolböcker. Nej idag är det min dag.
Började dagen med gröt och en härlig promenad med Melissa i parken. Sen när jag kom hem så tog jag tag i min sminkväska. Har fått två nya av mamma så fixade lite med det. Snart dags för lunch men nu tänkte jag kira runt lite på nätet. Kolla lite jobb och så.

Men vi hörs sen!! C yá!!!


Just det!!!
Chesme kommer med Fast and the furious till mig sen:D:D:D hihi!!!

Oke Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0