BACK IN THE GAME!!

Godmorgon!!

Ni undrar säkert varför det inte har gått att gå in på min blogg och det är för att jag hade lagt in en bild för ett tag sedan som var upphovsrättsskyddande. Jag fick en kommentar att ta bort bilden men gjorde inte det direkt, hade inte tid tyckte jag. Så dom stängde ner min blogg.
Jag tycker att om man har upphovsrättsskyddade bilder, ska man väl inte lägga ut dom hur som helst så man lätt kan komma åt dom. Googlade ju bara på bilder och så kom den fula bilden upp?? Var glad för att jag gör lite reklam för dig istället din idiot!!


Aja, jag är back in the game och den här veckan ska jag rå plugga. På fredag har jag nämligen tenta och får bara inte kugga på den!!! Har gjort mig lite havregrynsgröt och ska strax sätta igång!!

Skriver senare. PUSS PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0