Är jag en Film-missbrukare??

4 filmer och en hel säsong Play del sol.
Japp det var vad jag gjorde igår. Jag tillbringade hel, abslut hela dagen framför datorn.

Kollade först på Fast and the Furious 4 och jag tyckte den var bra=) Speciellt slutet. Sen efter det kollade jag på Bedtimes Stories som också var bra. Legelly blondeS 3, var inte så jätte bra, okej men inte jätte bra. Sista filmen blev en klassiker som jag redan sätt massor av gånger: Mr and Mrs Smith!! Det filmen äger enligt mig. Men nått som jag inte kunde få nog av igår var den svenska humorserien Playa del Sol som gick 2006 tror jag det var. Fy faan vilken bra svensk serie säger jag bara. Jag kommer se den igen om ett par dagar garanterat. Har du inte sätt den. SE DEEEN!!!


Okej nu ska jag ta mig ut och rasta Melissa och sen ta mig till skolan för att ha en föreläsning i Statestik.


Hörs sen;) BIG KISS SANCEEZ


Gänget från Playa del Sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0