Vilket klipp! Men fy fan vad dåligt det gick!!!

Det har aldrig i hela mitt jävla liv gått så dåligt på ett prov. Tentan idag gick rent åt helvete!
Nu ska jag gömma mig under täcket med godis och chips och kolla på Vänner!!!


Men en rolig sak i alla fall:D
Jag och Chesme gick till en affär som hade utförsäljning idag och jag handlade saker för 1500 men betalade bara 150:D Snacka om klipp va:P Ska lägga upp lite bilder på kramdjuren, asa fina. Affären var typ rensad på 10 minuter hahah,,,,

Men som sagt. Nu ska jag kolla på vänner och mysa med min älskling!!

Kommentarer
Postat av: jossan

tack! =) vet inte antar bara att dom gillar den ^^

kram

2009-03-17 @ 11:24:27
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0