Vilken Händelserik dag

Inte för att jag kollade på Meliodifestivalen, för jag var fullt upp i mitt pluggande men jag hörde allt att någon operasångare vann och att låten "snälla snälla" kom på andra plats och att älskade EMD kom på 3 plats, stackarna.
Jag förstår bara inte hur man kan tycka om låten snälla snälla, jag förstår bara inte...hm..

Men men nu ska jag berätta för er hur min dag har varit, jag ha vaknat, pluggat, rastat Melissa, pluggat, ätit och åter pluggat. Vilken hänelserik dag VA!!
Nej inte precis men på måndag är det verkligen över, eller egentligen är det ju inte det eftersom att jag har Mekaniktenta på torsdag.

Men allvarligt nu e hon fan över 11. Jag tänker inte plugga mera!!
Tack och GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Tack ^^ Nattis

2009-03-14 @ 23:56:42
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am

tack sötnos :)



kramis

2009-03-16 @ 13:55:00
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0