Party Torsdag!

Tjabba!

Igår hyrde jag och Chesme film, 3 stycken. Tropic thunder (stavas?), Wanted(Så bra!) och till slut Barnhemmet som e skräck. Vi började kolla på den men den var så läskig så vi bestämde oss för att kolla klart i dag istället. Tror ni inte att när det är mindre än 20 minuter kvar av filmen så funkar den inte längre. Jävla skitfilm. Kul att kolla på skräckfilm när man har pinat sig igenom hela filmen men man får inte se slutet. Men som tur hade ica en till film så vi hyrde om den=)

Aja, vi hade i alla fall filmkväll igår och jag sov kvar hos Chesme på hennes soffa, säger bara en sak. Jag har såå ont i ryggen. hahaha!

Ikväll är det torsdag vilket betyder: X&Y=)=)
Jajjemän, pank som man är men kan ju inte missa en tenta fest. Speciellt inte när tentan gick skit!
Aja, här kommer en bild på mig och Chesme från förra gången. Så man ser ut när man fått i sig lite, haha!



C yá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0