Söndag med Pilates

Blev faktiskt lite besviken igår av att se hur många som inte släkte ner:/
Men men vissa gjorde de andra inte. Jag satt i alla fall och myste till "Robinson" och "Jag vet vad du gjorde förra lördagen".

Började söndagen med att ställa om Klockan, tyckte jag var så otroligt duktig som vaknade 10 men nej klockan blev på en sekund 11. Sen blev det en jobbig promenad med Melissa, efter det Pilates!
Visste inte att Pilates var så jävla jobbigt, det var faktiskt vissa övningar jag inte klarade. Tss..

Just det! Jag strejkar ju mot "supandet". Kommer inte gå ut så mycket nu fram över.
Kunde ju gått ut igår men nej! Jag var ju hemma och det tackar jag ju för idag=)
Har tillbringat 3 timmar idag av att kolla på Gossip Girl. Såg att jag låg efter 3 avsnitt,så nu kan jag hänga med ikväll när det visar ett nytt avsnitt=) Woligt woligt!

Aja, C yá!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0