Så känns det!!

Mitt första underkänt. Normalt brukar man ju inte skryta om det. Men jag tänker inte däppa över det. Okej, jag fick inte min 4:a som jag ville. Heller inte en 3. Men om jag hade fått en 3:a skulle jag ju inte gjort om tentan. Men nu måste jag ju det. Aja, men jag tar det faktiskt inte som om jag är dum i huvet eller nått. En tjej i min klassa får typ 5:or i allt och idag fick hon en 3:a. Hon var mer deprimerad än vad jag är. Vår lärare har till och med lagt in ett extra omtenta tillfälle bara för våran klass. Så tydligen var det inte många som klarade det, eller fick sämre än vanligt vis.



Aja, hade inte planerat att gå ut ikväll men det lutar väl åt det i all fall.
Nu väntar min absolut sista portion av köttbullar. HIHI!

Sen blire Knalle med Chesme! PUSSHAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0