Rent

En målad säng, sex maskiner tvätt, ett extremt rent badrum och en jävligt städad lägenhet + en ny bäddad säng senare.

Jag är helt slut. Jag har allvarligt hållt på och städat i 6 hela timmar.
Hon är kvart över 11 nu och jag började vid 5 tiden.

Det är fint  i alla fall nu är det bara en smutsig hund kvar att bada men hon ligger så sött och sklickar sig mellan benen så hon får vänta tills imorgon.
Om jag hade tagit den här tiden till att plugga istället så kanske jag hade lärt mig ett å annat. Men jag får ingen ro att plugga när jag ser hur dammråttorna yrar om kring på golvet.
Men nu ska jag slappa till de sisat minuterna som är kvar av sex and the city sen lösa lite korsord.



BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0