Monday- Ny vecka, Ny period, Nya tag

Idag blire att gå tillbaka till skolan efter en veckas ledighet. Det ska bli jätte kul att se vad det är för nya ämnen vi ska läsa, Vet ju att dom heter Grundläggande Statestik + Industriell Ekonomi. Men inte vad innebär=) Idag blire bara statestik. Börjar kvart över 1 och jag har redan vart ute och skuttat med Melissa + att jag e klar och nu håller jag på och lagar mat. Undra vad det blir...jo KÖTTBULLAR!!!
Hate it!

Vet ni vad tröga jag kom på. Jag köpte ju en sladd till datorn och dvd så jag kan lyssna i högtalarna. Man kan ju koppla in den i TV:n också:D Så nu dunkar jag MTV i surround systemet=) Jag vet att jag e lite trög men skitesamma=)
Hihi.

Det är jätte fint väder här i Borås, pratatde med mamma igår. Hon sa att uppe i sörmland vare snö och minusgrader=)
Alltid kul att höra.

Nu måste jag kolla till pastan! BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0