Jag spyr på köttbullar

Det är så äckligt, jag mår illa så fort jag ser en köttbulle. Men ändå så blir söndasmaten...köttbullar. M lämnade ju kvar 2 kilo köttbullar hos mig + att jag hade ett kilo om inte mer innan. Jag har ätit köttbullar nu i en hel vecka och det blir ju inte gott efter ett tag. Jag varierar med olika såser, bea, café de paris, brunsås, curry, carbonara. Byter pasta, ris, potatismos, pommes. Men ändå är det så äckligt. Idag blir köttbullar medpommes och beasås.




Nu sitter jag här kom just in efter att springtur med Melissa i annelundsparken. Så jobbigt att ta sig upp men jätte kul när man väl är uppe=)
Jag vet absolut inte vad som händer idag. Känner mig så rastlös. Vill inte hitta på nått så med någon, men det skulle ju vara trevligt om man kan göra någonting annat än att kolla på vänner.

På tv:n äre skidåkning, tycker absolut inte att det är kul att kolla på det men det känns som man är hemma hos pappa då. Saknar min kära far och min knäppa mor ibland. Skulle vara skönt om man bara kunde svänga förbi pappa en timma och äta någon konstig gryta och sen åka förbi mamma och snacka lite skit.
Men det är ju lite svårt när man har 3 timmar hem med tåget.
Nej nu ska jag börja steka mina äckliga köttbullar. Ha en super fin söndag, Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0