Jag är student och allt jag äger är en cykel

Hej allihoppa!
Nu e jag helt jävla fucking slut! Vaknade 7 imorse av att jag inte kunde sova, fast jag somnade typ 3. Gick faktiskt och la mig efter Raw vid halv 11 och låg då och kollade i taket till 3, jag skojar inte!
I alla fall, kutade runt på stan med chesme idag och delade ut mitt CV. Mcdonald´s som var min absolut sista utväg har redan tillsatt sommarjobbare. Men det finns en restaurang här i Borås som heter Jensens och där vill jag verkligen jobba. Men ska söka på halens lager och posten också.
Det ordnar sig alltid. Efter det i all fall så var det bara att gå hem och gå promenad med Melissa som om jag inte gått tillräckligt idag. Efter det,  till skolan och nu har jag suttit och pluggat och det känns som ingenting fastnar. Nu måste jag hem för att åter igen gå ut med Melissa. Phu!!!

Som om dagen inte var jobbig nog.
Igår kom dom från Chilli för att köra ut min soffa (som har gått sönder) Men min mobil funkade ju inte (Har ju nytt nummer), aja så dom fick inte tag på mig och ringde till mamma istället. Men hon fick ju heller självklart inte tag på mig så då sa dom att dom skulle komma idag istället. Jag berger mig till Chilli för att göra upp när dom ska leverera soffan. Nää då ska jag få hämta soffan själv eller stå för utköringen skälv. Vilka jävla idioter!
JAG ÄR STUDENT OCH ALLT JAG ÄGER ÄR EN CYKEL!
Svårt för utköringskillarna att bara dumpa soffan utanför min lägenhet. Jag tror inte att någon snor den om man säger så. Nej då kör dom tillbaka soff-fan till Chilli. Snälla förstå och jag e trött på allt just nu.

Vill ha vår nu, sommar..ledigt...phu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0