I´m fine

Missade precis solnedgången men tog en tripp med Melissa i parken i alla fall. Stadsparken är så otroligt mysig och jag har haft en jätte bra dag idag. Klockan är strax före 7 och uteserveringen vid ån är full med folk. Det känns så otroligt bra inom mig. Fast än att tentan gick skit igår så känner jag mig så varm innombords. Kikade precis ner i brevlådan och fick se att alla räkningar har kommit. Okej, det kanske låter konstigt men jag bli glad av att se dom. Jag känner mig så vuxen=)
Haha.

Vem är du? Var jag än går så ser jag en viss person, har aldrig pratat med människan men han är där hela tiden, i skolan, på ica, knalleland, bussen och i parken. Har jag skaffat mig en förföljare haha, nej jag tror inte de va:P¨¨

Nu ska jag kolla på tv men först..diska:)

BIG KISS SANCHEEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0