Vilken dag

Hallo, hemma i Katrineholm och det är verkligen en regnig dag. Orkade inte blogga på hela dagen igår, helt seg. Aja, kom ju hit i onsdags och jag ska väl beträtta en snabbis om min tågresa. Åkte från Borås 16:03 skulle vara framme i katrineholm 18:51. Första bytet i herrljunga där blev det fel på loket på det tåget som jag skulle på. Fick sitta där en timma. Vilket ledde till att jag missade mitt tåg i Skövde. Där blev jag sittande i över en och en halv timma. Jävla skit SJ asså. Kom i alla fall fram i Katrineholm vid 9. Det var min älskade tågresa!!


Åkte direkt till Madicken när jag kom hem där det blev Party med dom bästa:D Hade jätte kul tills vi kom ner på stan. Trött och hungrig begav jag mig till Maistro för att köpa en kebabtallrik. Åkte hem till mor min och hade jätte trevligt.
Imorgon äre studenten och den ska man väl kolla på. Min barndomskompis Veronica springer ju ut så ska fira henne!!
Här kommer lite bilder från i onsdags. Nu ska jag göra mig iordning!! Pusshej!


Lenny o ja!




Sofie, Lenny, M och Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0