Efter en dag på Hotellet

Var ju på mitt nya jobb idag och jag är glad men också väldigt trött...  Det negativa med mitt nya jobb är jag fick så j-vla ont i fötterna. Jobbade från 8-4 och sista kvarten trodde jag att jag skulle dö. Imorgon blire foppa tofflor, var och köpte ett par nya svarta byxor också=) Måste ju ha lika. Men allvarligt så tycker jag att hotellet ska stå för jobbkläderna.
Aja, det positiva är att jag får åka hem till Katrineholm på onsdag=) Ska bli så kul att träffa er alla. Bara vara med människor man verkligen känner!!

Jag är så trött och jag har så ont i fötterna. Jag kommer somna gott inatt. Som tur lyckades jag att inte somna när jag kom hem från jobbet så jag kommer somna tidigt! Just nu sitter jag och tittar ¨på Mom´s Boys. Intressant program, en del av tjejerna är verkligen patetiska. Men men,
Vi hörs imorgon då!!!

Kommentarer
Postat av: Cella

du får be nån om fotmassage med haha :P skönaste som finns och fötter är så damn underskattat !! :D

2009-06-08 @ 21:51:20
URL: http://noyouno.blogg.se/
Postat av: linea

ååh ja tycker din blogg e så mysig så! haha:D

2009-06-09 @ 16:52:00
URL: http://linkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0